Monday, December 12, 2011

RUMAH ZAMAN MAK DENGAN AYAH


Nie la rumah mak dgn ayah aku..x sangka ada lagi sampai sekarang..bezanya ada elektrik dan ada bahagian dapur..tak dapat aku bayangkan kalau aku tgl kat rumah macam niee skrg..erm mesti TV3 mai umah aku..hehehe..alhamdulillah sekarang dah senang..rumah niee pun dh lama ayah aku tinggalkan,diorang pindah tempat baru..merata jugak depa tinggal..rezeki pun dah bertambah..tapi aku respek la kat diorang susah senang diorang tanggung dan tak meminta kat orang..bahagia sampai sekarang..aku harap aku pun jadi mcm diorang dapat menempuh dugaan dalam kehidupan,susah senang di terima dengan ati yang terbuka kerana ada kebaikan dan pengajaran dari itu semua..AYAH MAK terima kasih kerana menjaga,mendidik,memberi kasih sayang kat aku..menjaga aku dengan sebaik mungkin..senang aku kerana doa kalian..terima kasih..

Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
 Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru


NIEE AKU TUJU KATA-KATA UNTUK MAK NGAN AYAH AKU..:)
DARI KRU (TIGA KATA) 
NIEE3

No comments:

Post a Comment