Tuesday, December 13, 2011

TENANGKAN HATIKU

Ya Allah bantu aku dalam dugaan hidup nie..berikan aku kesabaran,ketabahan,ketenagan,kekuatan dan kelapangan dalam mencari jalan keluar dari masalah yang membebankan dalam diriku niee...ya Allah jadikan aku hambamu yang sentiasa berserah padamu tanpa merasa ragu walaupun seditik atas ujian  Mu yang menimpa diriku..jadikan drirku nie selalu mengigatiMu dalam keadaan senanng atau susah untuk jadikan diriku seorang hamba yang sentiasa jadikan Mu ya Allah yang pertama  dalam hatiku..ampunkan aku jika aku pernah melupakanMu,mengingkariMu dan meletakan Mu jauh dari hatiku sesungguhnya aku adalah hambaMu yang lemah,daif dan sentiasa memerlukan Mu dalam kehidupan aku setiap detik,saat dan setiap nafasku adalah belas ehsan mu yang tak terhingga..

YA ALLAH KU MOHON PADAMU RAHMAT DAN KASIH SAYANGMU PADAKU

No comments:

Post a Comment