Wednesday, December 7, 2011

PEKERJA KONTRAK

       Dalam dua ari lepas aku terima berita dari fax member opis aku diberhentikan kerja..terkejut aku..yang aku tau aku ja kena berhenti..x sangka dia terlibat..nasib kerja kontrak mcm niee laa..tapi kesian pulak aku tengok diaa..sabar laaa..nak buat mcm mna..nasib aku pun sama..aiii hidup niee macam dugaan..erm aku rasa mungkin ada hikmah untuk dia..aku pun harap aku nampak hikmah Allah Aturkan untuk aku..sebab aku xnak aku salahkn takdir..

       Tapi sekarang niee kau dok pikir mcm mna nak bayar personal loan aku yang beratus jgk..loan pinjaman tue mmg xda nk bayar dh..aku pun buat pinjaman niee bukan beli benda merapu..aku beli tanah n kereta..tak kan nak kena jual tanah aku beli kot..adoiihh..disebabkan aku kerja kontrak aku  xleh nak beli pa kot..mcm mna yer??..tabahati.bahu akau ntuk aku tanggung semua tuee..huhuh


                             

niee la keja aku naik bukit,turun bukit semua aku sukat..hehehe

No comments:

Post a Comment